Amandahha

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Manda - 15 juni 2011 22:01

Hej hej bloggen !

Har i dag vart och spelat minigolf och denna gång fick jag 70 poäng och Samuel fick 63 poäng.

Innan det ficka jag 3 bullar och en chokadboll sedan åkte vi till ett par kompisar och fick oxå en bulle där.
Snacka om att jag var mätt innan golfen.

När jag kom hem gick jag och Samme ut med vovven sedan tog vi 2 makor med nuttela på. Mumms !

 

  Suddig bild men anndå.

Nu kommer dagens sötis.

Asså detta är ju värdens sötaste mini mini gris !!!

Och nu kommer en annan nice video.

Det är en tjej och är jättte lik Justin Bieber och sjunger en cover på låten Baby.


Ska äta nu så gonatt.


XOXO

Av Manda - 15 juni 2011 09:27

Hej alla sjusovare!

Nu är kl. 9.30 och jag sitter och spelar lite spel ska nog snart äta.

Men har inte mkt att berätta nu så ha en mysig morgon.


Kramar Amanda ! <33

Ovido - Quiz & Flashcards