Amandahha

Alla inlägg under juni 2011

Av Manda - 30 juni 2011 17:38

Hej hej bloggen!

Sitter nu och lysnar på musik    men tänkte nu berätta min dag.

I dag vaknade jag kl. 8.30 gick då upp och åt sedan gick jag ut med vovven sedan packade jag till G-vik som vi var på i typ 3-4 timmar. Asså i utomhus basängerna. :D

Så ska snart dusha och sedan se på   så ha en GOOD kväll så ses vi i morgon!!


KRAM Manda <33

Av Manda - 29 juni 2011 18:15

Hej hej bloggen!


Glömde i förra inlägget berätta att jag i slutet av augusti köpa två dvärghamstrar.

En bild på den sorten jag ska ha.

 

Den heter roborovskii dvärghamster och är den minsta dvärghamstern du kan köpa i butik. :D

Ska nu äta och sedan se på film så hej då och godnatt!!


XOXO

Av Manda - 29 juni 2011 17:22

Hej hej bloggen!

Först vill jag bara säga FÖRLÅT för jag inte har bloggat bra under den senaste tiden, Men det är så att det är så fint väder så jag tycker man ska vara ute hoppas det är ok??

Nu ska jag berätta min dag.

Vaknade kl. 8.00 och gick då upp och åt sedan såg jag på tv sen cykla jag till min tandläkare och cyklade sedan hem och åt.

Sen cyklade jag till Haga centrum och lämnade till backa några böcker.

Sen typ kl. 13.00 var jag i Rosta parken och bada och sola var med Sava där. :D

Fick oxå en jätte fin bränna eftersom jag smörjde mig lite. <3

Kom hem sedan och åt vattenmilon och macka sedan ut med voffsen och nu sitter jag här. :)

Ha det bra!

(Kommer typ bara bli ett inlägg i mörrn oxå för om det blir fint väder ska vi åka och bada så FÖRLÅT på förhand)


Kram Manda <333

Av Manda - 28 juni 2011 16:46

Hej hej bloggen!

Sitter nu och läser några bloggar.

Har i dag vart i Rosta parken och där har de typ en liten pol då menar jag liten den är bara typ en fot pol. Men det var

ändå avsvalkande.



 

Fick en liten solbränna när jag sätt där i solen och läste i typ 3 timmar och 45 minuter. (Lite ska väl sonna som jag klara det) Haha! :) 


Ska nu dra så hopp och hej!


XOXO

Av Manda - 27 juni 2011 21:20

Hej hej bloggen!

Sitter nu och myser med godis. :D

Ska snart dusha och sedan lägga mig så GODNATT!!! <33333


XOXO

Av Manda - 27 juni 2011 15:52

Hej hej bloggen!

Har i dag inte gjort så mkt bara bytt sängkläder på min säng och vart och handlat mat med mamma och Samuel.

Men sitter nu och lyssnar på HÖG musik. :D <3333

Ska snart äta sedan följa med brorsan på fotboll så det blir väll att jag bara läser en tidning elr nått. :D

Ha det bra.


XOXO

Av Manda - 26 juni 2011 13:46

Goddagens bloggen!

Hoppas alla mår bra? :D

Var i dag morse på Ikea och köpte nytt skrivbord och stol för det kan ju vara lite skönt att ha nytt i bland elr håller ni inte me??

Sitter nu och lysnar på musik och äter en godispipa. <333

Nu kom min faster så vi ska nu fika sedan ska vi spela minigolf.

Ska sedan i kväll ksk hyra film och äta kina mat så det nog inte mer inlägg i dag. :D


Hej då! 

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards