Amandahha

Alla inlägg under maj 2011

Av Manda - 31 maj 2011 15:51

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag här och bara väntar på att åka till skolan igen då vi ska ha visa upp kväll.

För er som inte vet vad det är, Jo det är när man en kväll visar upp för föräldrar vad man har gjort under terminen och sedan en het kamp mellan barn och vuxna i brännboll. ( Hoppas vi vinner !!! )

Nu ville jag bara säga att min kusin Emilie ( Stavning ) från USA kollar min blogg så jag ville bara tipsa er om hennes blogg som är super duper bra !  <33 http://www.theswedishbear.com/

Ska dra och packa snart för jag ska nämligen dansa där med mina kära vänner.

Men nu kommer en jätte gullig video för er som inte har sett den.

Ha det bra ! <333


Kramar Amanda




Av Manda - 29 maj 2011 14:27

Hej hej bloggen  !

I går fick jag lite kritik ( Stavning ) fårn min vänn Filip Jonsson för att jag lägger in så lite bilder på bloggen.

Så nu lägger jag in lite bilder.

Men nu vill jag tipsa om en jätte jätte gullig film den heter Trassel.

 

Här kommer trailern:

Den får betyget 5/5 av mig. :D

I går glömde jag oxå skriva att jag köpt lite saker på stan till MORS dag.

Det var två nagellack ett genomskinligt och ett typ guld brunt.

Ha det bäst !


Amanda !



Av Manda - 29 maj 2011 10:04

Hej hej bloggen !

Just nu är jag hos Gärdis och han dansar ! :D

Men i dag ska jag hem och grejja ( stavning ) lite.

Har inte så mkt att berätta nu men skriver mer i kväll.

Ha det bra !



Amanda !



Av Manda - 27 maj 2011 20:50

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag bredvid Philip och vi båda spelar dator elr vad man säger. :D

I mörrn blir det stan med Mickan och Ranja det ska bli såå kul !

Men ska nog se på tv nu så ha det BÄST alla gullepluttar !


Amanda !

Av Manda - 26 maj 2011 19:52

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag och packar till helgen i Lidköping. :D

I dag har jag vart i skolan och var sedan på Rosta dagen med Eric, Simon K, Simon B, Mella, Linus och Elin.

Där åkte vi lite karusseler ( Stavning ) och fick 2 gratis glassar sedan hoppa vi hemma hos mig. :)

Men har inte mkt att berätta nu så HEJ DÅ


Amanda ! 

Av Manda - 25 maj 2011 17:15

Hej hej bloggen !


Hoppas alla mår bra ?

I dag har jag vart i skolan och haft No och vi pressade blommor sedan hade vi Matte.

För en stund sedan gjorde jag mina läxor, både No och Eng.

Men har inte mkt att berätta nu så ha det bra !


Eleonora !    

Av Manda - 24 maj 2011 18:13

Hej hej bloggen !


Just nu sitter jag och pratar med kudden och vi pratar om att man kan faktist försäkra sin mage nu. Hahaha ! <333

Men snart ska jag cykla din donken och äta med Brorsan och Mammsen. :D

Men vi måste nu fortsätta vårat prat så ha det BÄST !


Kramar Eleonora !   


Av Manda - 23 maj 2011 17:33

Tjena bloggen !


Just nu sitter jag och kollar lite bilder och ska snart dra.

I dag har jag vart med Simon, Jenny ovh Eric och vi hoppa och var inne på glosboken.se

ska snart se på fyra bröllop och sedan teen mom.

Men så ni vet ska jag börja skriva Eleonra ist för Amanda. :D

Ha det bra. XD


Eleonora !   


Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards