Amandahha

Alla inlägg under april 2011

Av Manda - 30 april 2011 17:02

Hej hej blogggen !

Hoppas att alla mår bra ?

Ville bara önska alla en trevlig valborg och så ska jag berätta vad jag ska göra i dag.

För en stund sedan var jag med några grannar och vi bygde det som vi ska älda på och kl. 19 ska vi ha tipspromenad och kl. 19.30 blir det braständning.

Men ha det BÄST !


/ Amanda !    

Av Manda - 29 april 2011 20:50

Hej hej bloggen !

I dag har jag inte skrivit något inlägg för jag har vart i skolan och på stan och fikat.

Men jag köpte 3 byxor och 4 tröjor och de är jätte jätte jätte fina !

Nu sitter jag och äter chips och ostbågar. ( Mumms ! )

Men ha en bra kväll !


/ Amanda !

Av Manda - 28 april 2011 18:58

Hej hej bloggen !

Nu ska jag berätta vad jag gjort i dag först börja det med att jag var i skolan träffa Jennifer och några andra sedan vara med Jennifer men vi gjorde inte så mycket sen fika jag 2 en och en halv muffins från munken ( Mumms ! ) och saft sen sov jag. <33

Men har nog inte så mycket att berätta nu ska snart äta så HEJ DÅ !


/ Amanda !

Av Manda - 27 april 2011 19:04

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag och skypar med älskligen.

 I dag har jag vart första dan i skolan på typ en vecka och jag träffade Jennifer <33 Daniella och Lulia och det var jätte jätte kul !

Men i morgon ska jag nog vara med Jennifer och vi ska nog vara här.

Men har nog inget mer att barätta nu så ha det bra !


/ Amanda !

Av Manda - 26 april 2011 17:46

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag och äter glass och i dag har jag vart med Felicia och Filippa och vi hoppade, spelade dator och spelade sims.

Men ska snart åka på Cheerleading så ksk inte skriver ett inlägg i kväll.

Jag har oxå blitt medlem på en ny spel sida.

Men ha det bra !


/ Amanda !

Av Manda - 25 april 2011 22:22

hej hej bloggen !

I dag har jag ju vart med Jennifer och vi hoppa och spela sims sedan var jag med Felicia och Fillipa och vi körde lite basket och hoppa.

Men godnatt för jag är sååååå trött och hoppas alla hadde en bra dag.


/ Amanda !

Av Manda - 25 april 2011 14:32

 

Hej hej bloggen !
Nu sitter jag och försöker välja ut en av dagens sötis och ni undrar sägert vilka det är.

Jo det är sötnosarna här.

   Elr denna vilken tycker ni ?  

Ha en fortsatt bra dag.


/ Amanda !













Av Manda - 25 april 2011 14:18

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag ute med mamma med datorn och lägger ut en annons på blocket där vi säljer ett skåp.

Men senare i dag ska jag ju vara med Jennifer. <33

Hon har tävlat i dag och jag hoppas det gick bra.

Men har nog inget mer att säga jo en sak till i går fick jag ett sims spel på playstation 3 och ser ut så här.

   

Kostar ungefär 200 kr.

Men ha det BÄST !


/ Amanda !



Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards