Amandahha

Alla inlägg under oktober 2011

Av Manda - 31 oktober 2011 21:04

Hej hej bloggen!I kväll så gick jag och Elin halloween men vi fick inte mkt godis.Men vi fick i alla fall 25 kr var av en snäll farbror. Haha <3 Ska sova hos Elin i natt så jag bloggar mer i morgon.xoxo

Av Manda - 30 oktober 2011 17:51

Hej hej bloggen!

Jag gjorde 7 saker på keramiken och här kommer en bild på sakerna.

 

Jag gjorde en svart kopp, en vit kopp, en godisskål i vinröd, 3 små drejade skålar och en vit ljuslykta.

Kommentera gärna vilken ni tycker var snyggast! :)

Snart kommer Elin och vi ska ha det mysigt för hos ska sova över här tills i morgon då det är Hallowen.

Hej då hörs i morgon.


xoxo

Av Manda - 29 oktober 2011 12:33

Hej hej bloggen!! 

Har precis fått lite mat i magen och snart bär det av till Keramiken men denna gång ska vi bara fika och hämta våra grejer. :)

Ksk tar kort på några av mina saker jag har gjort i morgon men får se.

Har inte så mkt att säga nu så vi hörs.


xoxo

Av Manda - 28 oktober 2011 17:09

Hej hej bloggen!

Äntligen är det HÖSTLOV ! 

Jippi <33

  

Bild: Goggle

Är det bara jag eller finns det fler som tycker hösten är mysig??

Just nu sitter jag hemma hos min faster och väntar på att Oscar (min kusin) ska ringa så vi kan beställa kina mat som vi ska äta. Gott gott! ;)

Har inte så mkt att berätta nu men ni kan ju gärna kommentera och ställa frågor som jag kan svara på..?

Så ni vet kommer jah inte blogga så mkt på lovet men jag drar i gång som vanligt med varannan dag efter lovet. :D

Bye bye!


xoxo


Av Manda - 27 oktober 2011 18:04

Hej hej bloggen.

Dagen har vart fullkomligt UNDERBAR tack vare mina snälla kompisar Becka, Elin och Jenny!

Ett stort     till er!! 

Efter skolan var jag med Elin vi hade det helt crazy för vi fick världens skrattutbrott!!!!! Haha <33

Bye bye.


xoxo


Av Manda - 26 oktober 2011 17:08

Hej hej bloggen!

ÄR DET BARA JAG SOM TYCKEr DET ÄR STÖRANDE ATT BLOGGPLATSEN.SE HAR GJORT BLOGGEN BREDARE???!!!!

Min dag har vart i bra, När jag kom hem gick jag ut med hunden, åt mellanmål och gjorde lite läxor. 

För vi har ju prov i morgon på 18 st huvudstäder i Europa men jag tror jag kan fixa det. Håll tummarna flör mig!! <33

I morgon (Torsdag) blir skoldagen fett chill, först har vi Matte helt ok sen går hela skolan till gympasalen och sjunger sen rast. Efter rasten har drar min klass och 6B til G-vik och badar sen tbx till skolan och har Bild (mitt favvo ämne) och sist So. Så jag längtar! 

Sen är det oxå snart helg och höstlov JIPPI JIPPI!!! <33 ;D

Vi hörs i morgon eller på Fredag så hej dåå!! 


xoxo

Av Manda - 23 oktober 2011 19:21

Hej hej bloggen!

Hoppas alla haft en bra helg??... För det har jag. :)

I går (Lördag) hade jag keramik och var på haga badhus med mina kära kompisar Jenny och Elin.

Sen i dag (Söndag) var jag i Västerrås och hälsa på min kära kusse Emilie.

Nu till det roliga: av Emilie fick jag ett par äkta Uggs som i Usa där hon köpte dom kostar 600 kr, men i Sverige är as dyra ksk kostar 1200 kr-3000 kr för ett par äkta.

Tack EMILIE LOVE YOU! <33333

Uggsen:

  

Framifrån.

  

Bakifrån.

Ska ta och mysa ner i soffan och tjoka i mig popcorn nu så hej då hörs på Onsdag!


xoxo


Av Manda - 21 oktober 2011 17:59

Hej hej bloggen!

Hoppas alla har haft en mysig fredag som ja?! Hihi <3

Min dag såg i dag ut så här:

Va i skolan och hade Musik, So, Sv och så sen stack jag hem tog hunden, åt en pizza, städa mina hamstrars bur och damma/dammsög hela rummet. Så nu sitter jag här!

I kväll ska vi få gäster och mamma har gjort någon paj som jag och Samme inte gillar så vi ska äta SAIGON mat. GOTT GOTT! <3333

Ska ta och göra mig i ordning nu så hörs vi på Söndag!

Bye bye! :D


xoxo


Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards