Amandahha

Alla inlägg under augusti 2011

Av Manda - 31 augusti 2011 19:32

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag mår i alla fall bra och har haft en bra dag i dag.

I skolan i dag så hade vi slöjd, so och svenska och på slöjden gjorde jag dessa små söta kylskåpsmangneter av kapsyler lite tråd och tyg lätt som en plätt...  

Söta??

Men i alla fall kan berätta lite mer om dagen innan jag ska se på robinson, det började ju rengna mitt på dan då min klass hade rast och jag och några kompisar stod och dansade på skolgården och folk trodde säkert vi var knäppa men vi hade ju kul så vem bryr sig. :)

Hade tängt (stavning) så här om inte jag får MINST 5 läsare till så lägger jag ner bloggen och skriver dagbok i stället så rappa på nu ni har bara 4 dagar på er!

Bye bye blåberpaj!


xoxo 


Av Manda - 29 augusti 2011 17:00

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag själv mår toppen har precis ätit en reäl (stavning) portion grillat kött och potatisgratäng.

Har i dag vart i skolan hade då Idrott sprang 1 km och hade lite friidrott, Engenska, So och Matte.

Ska sedan kl. 18.00 åka till en dansskola i närheten och dansa ska bli jätte kul. :)

Men ska äta efterrätt nu så bye bye blåbärspaj!


xoxo

Av Manda - 27 augusti 2011 19:13

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag mår väl rätt så okej bara har ont i nacken. :(

Förlåt att jag inte bloggade i går men jag hade inte tid var ju i skolan och va med Jenny och Elin till halv sex och kl. 18.30 skulle vi vara hos farmor och ha kräftskiva. :) Kom lite sent till de för att jag och Samme stannade på Lidl och köpte tuggumi.

Kom hem kl. 22.30 men somna inte fören kl. 23.30 typ. :D

Har i dag inte gjort så mkt bara vart på stan och kollat lite sedan ätit på macan och städat men det är ofta skönt med hemma dagar i bland. <3

Nu är pappa i väg och köper pizza som vi ska äta sen efetersom pappa och Samme (Rolf) har namnsdag i dag så har jag och mamma bakat en maräng tårta till efterrätt.

I morgon är det Söndag och då kommer Mormor, Morfar och Emme hit och ska bo här tills på Tisdag och kommer ksk fira mig lite oxå.

Sedan är det Måndag igen och skola. :(

Ska ut och spela basket med brorsan nu så hej då!

xoxo

Av Manda - 25 augusti 2011 19:50

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag mår toppen sitter just nu och lysnar på Nobody´s perfect med Jessi J lyssna gärna!

I dag har jag vart i skolan och var först med Mella, Simon k och Linus eftersom de åkte hem så tidigt så ringde jag Jenny som kom över och va en stund. :)

En bild på min söta hamster som heter Kitty.

 

Söt eller duppel söt??

Här kommer dagenssötis:

  En söt liten hund i en kopp. :D

Ska se på tv nu så hej då!


xoxo

Av Manda - 24 augusti 2011 20:15

Hej hej bloggen!

Tittade just statusen på bloggen och det visade sig vara 0 tittare i dag så om jag ska fortsätta så vill jag ha mer läsare minst 5 stycken!!!!

Har i dag vart i skolan hade då slöjd och svenska var sedan hos mr tandläkare sedan hem och ut med vovven sedan fika lite till sist sprang jag med brorsan 2 km så känner mig rätt så trött nu så hej då!

(Lite dåligt med bilder nu men hoppas ni står ut??)


xoxo

Av Manda - 23 augusti 2011 19:38

Hej hej bloggen!

Har inte gjort så mkt i i dag bara vart i skolan och skrivit ett brev till mig själv låter konstigt men vi ska själva få det när vi slutar sexan. :)

Slutade i dag sent kl. 15.00 och var sedan med Elin till kl. 17.00, Måste berätta en rolig sak som hände hemma, jag och Elin gick ut för att plocka lite äpplen på trädgården och jag glömde stänga dörren och då sprang Akilles ut och när jag gick in så trodde jag att pappa hade tatt med Akke till stan men han var inte det så han var ute hela 1 timme utanför dörren. Haha jag glömde han ute hur dum får man va?? ;)

Tittar nu på mtv asså Room radies så hej då!


xoxo

Av Manda - 22 augusti 2011 18:28

Hej hej bloggen!

Asså gud denna dag har vart underbar!!

Var först i skolan helt ok sedan åkte jag hem med Jenny och Samme åt sedan tårta och till sist till stan och köpte två dvärghamstrar blev sibiriska eftersom de andra var lite äldre och mycket mer livligare. Tog de två sötaste och den livliga fick heta Hello och den lite mer lungna fick heta Kitty. (Bild kommer senare i veckan!)

Är två gråvita men han i affären sa att de kan byta färg. :)

Skulle sedan åka på dans men den börjar ju inte förens nästa vecka så åkte dit i onödan. ;)

 Undra om det är Cheerleading i mörrn vet faktist inte men det är det nog inte.

Aa det var min dag i alla fall så vi hörs i mörrn hej då!


xoxo


Av Manda - 21 augusti 2011 19:26

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag mår toppen eftersom det är min födelsedag i dag.

Fick massor av grejs lägger inte upp bilder men kan gärna skriva vad jag fick.

1. pengar

2. wesc linne, hörlurar och tjocktröja

3. presentkort på hm och på en djuraffär (där jag ska köpa två hamstrar i mörrn)

4. 3 nagellack

5. ansiksmask

6. badskumm

7. almenacka

8. mini mascara

9. godis (Yummi!)

Hade oxå släkt kalas så det var df jag fick lite mkt. ;)

Ksk fick något mer men kommer inte i håg.

Senare i dag var jag med några kompisar det var Jenny, Simon K, Filip, Gustav och Victor vi fikade, hoppade och massa andra grejs.

Sitter nu och pratar med min kompis från Lidköping som heter Mickan.

Ska i morgon va med några kompisar och sedan köpa hamstarar sedan dansa kl. 18.00

Ska dra nu så bye bye!


xoxo



Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards