Amandahha

Alla inlägg under november 2011

Av Manda - 30 november 2011 18:19

........  i kväll!! <3

Av Manda - 30 november 2011 17:02

.................................

Av Manda - 30 november 2011 16:40

Hej hej bloggen!

Förlåt att jag inte blogga i går men det var för att datorn dampa!! Men nu värkar den funka hyfsat. :)

Dagen har varit bra, har äntligen gjort klart historian!! JIPPI <3

I morgon är det redan 1 december, oj vad detta år gott fort känns som den nyss börja. Ska i alla fall se julkalendern för det är så himla mysigt, sen ska jag börja äta min cholkadkalender. <3

Bild: google  

Någon mer som ska se julkalendern föresten?? XD

Men vart är snönn när de snart äe jul..? Men bara de är snö på Julafton så är jag nöjd. ;D

Sen ska jag oxå vara med i julkören på skolan, ska nu lyssna på några jullåtar så hej då!!


xoxo

Av Manda - 28 november 2011 17:48

Bild från i sommras. Akilles steker i solen!! <333  

Av Manda - 28 november 2011 17:15

Hej hej bloggen!

I dag är det måndag igen, typiskt! :)

Dagen har vart bra, men jenny var sjuk. :( Sakna dig!! <33

När jag kom hem från skolan hade mamman min bakat lussebullar. mumms proppa i mig 2 st. <3

Men i morgon ska jag kolla på vollyboll med kära Jenny, för vi hade tänkt börja om det inte ser allt för tråkigt ut. haha

Orkar inte lägga upp någon bild men detta inlägg får duga. -.-

Ska äta nu så bye bye!


xoxo

Av Manda - 27 november 2011 14:49

Hej hej bloggen!

Bakade muffins för ung. 4 timmar sedan, man de blev lite konstiga.

Men bättre en förra gången jag gjorde i alla fall. :D

Sen drog jag och samme ner till rosta centrum för vi skulle äta på saigon men det var stängt, så vi fick åka upp på stan i stället. :)

På stan köpte vi oxå två julklappar men jag säger inte till vem och vad det är i. busig jag äe! 

Men sedan när vi cykla hem blåste paketen i väg så vi fick bara slänga cyklarna, och sen såg en dam de och bara stirra.

haha vilken syn!! 

Har inge mer att säga nu, vi hörs i morgon tror jag! <3


xoxo

Av Manda - 27 november 2011 12:27

 

Av Manda - 27 november 2011 12:16

Det här blir första outfit bilden jag lägger ut så njut. :)

Inte bra bild för jag tog med camen. XD  

Jenstightsen: från Kappahl

Svarta linnet: från Monki

Rosa linnet: från Lindex

Koftan: från bagheera

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards