Amandahha

Alla inlägg under juli 2011

Av Manda - 28 juli 2011 19:41

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag själv mår canon, sitter just nu och kollar på Vänner på tv men nu är det reklam.

Har i dag plockat lite bär efetersom jag får 40 kr om jag plockar av alla våra 3 buskar så jag gör klart rästen i mörrn sedan har jag inte gjort så mkt mera. :) <3

Men här kommer dagens fråga och den lyder så här `Vilket är erat favvo pogram just nu på tv´?

Nu vill jag att ALLA svarar! :)

Men hej då!


XOXO

Av Manda - 27 juli 2011 18:42

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra i denna SVENSKA värme??

Jag mår i alla fall toppen denna härliga dag och har i dag bara tatt det lungt och fixat lite blandannat vart på bibblan och lånta två böcker, sedan har jag läst ut min nya julia tidning som jag fick i går! ÄLSKAR TIDNINGEN JULIA SÅ HÄR FÅR NI EN BILD!!

 

Denna tidning skriver mkt om skönhetstips och annat sköj blandannat så har dom grejer man kan vinna nästan med varje nr.

Men nu till min dag som sagt så har jag inte gjort så mkt i dag men snart så ska vi äta grillat. MM! <3

Aa men nu så ska jag ta och skicka i väg nåra mail så hej då!


XOXO


Ps: SPRID MIN BLOGG VIDARE! <3

Av Manda - 26 juli 2011 17:39

Hej hej bloggen!

Hoppas alla underbara läsare mår toppen i värmen?   

Jag har det jätte bra och har i dag vart på Golfbanan sen 12 och kom hem 4 så har vart där länge! Så alla vet jag spelar inte det är mamma, pappa och Samme som spelar och jag går med. :)

Ska lite senare åka till min Faster och fixa med lite saker sedan ska jag ta en dush och sedan blir det väl sängen, För det blir ju ennu en varm och skön dag i mörrn. :D <3

Hopp och hej `Leverspastej´   


XOXO

Av Manda - 25 juli 2011 18:15

Hej hej bloggen!

Sitter nu och kollar på 16 and pregnent men nu är det paus så jag passar på att blogga.

I dag har jag vart med Becka och vi målade med fönsterglas färg men båda blev misslyckde. :)

Men har inte så mkt att berätta nu så hej då!


XOXO


Av Manda - 24 juli 2011 21:18

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra? Förlåt för dålig uppdatering under de senaste dagarna men nu så ska jag berätta vad jag gjorde i går. Då var vi på stan och jag fick ett paket slingning och sedan åt vi på en resturang. Blev jätte nöjd med slingenen i alla fall!

Och har i dag städat, gått på bio och är nu hemma.

Filmen jag såg hette Bridesmaids och den får 4/5 poäng av mig efetersom det var lite mkt snusk, Skulle nog rekomendera för åldern 12+ men ändå en rolig KOMEDI! :D

  Och nu kommer   !!!!!

 

En söt babysäl på bara några månader.

Ska se på en film nu så hej då!


XOXO

Av Manda - 23 juli 2011 10:07

Hej hej bloggen!

Nu är kl. 10 och mamma och pappa är ute med Vovven och Samme kollar på tv. :)

Ska nog nu ha en frågestund på bloggen så alla som läser kan väl snälla ställa en fråga var?

 

Och jag svarar när jag fått tillräkligt! <3

Ska läsa nya HM katalogen nu så puss och hej!



166 inlägg nu då!

Av Manda - 22 juli 2011 10:46

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

I dag mår jag bra pencelinen har börjat verka för de som inte vet jag har Öroninflämation och tar pencelin 3 gånger om dan + dropp.

I dag kommer pappa hem och jag länktar sååå mkt så det blir väl bara en sån där go hemma da i dag. :)

Nu kommer det några bra låtar så lyssa om ni vill! <3

Aa det var några bra låtar kommentera gärna vad ni tycker!? :D

Ska äta frukost nu så hej då!


KRAM


Av Manda - 21 juli 2011 18:40

Hej hej bloggen!

Såg precis att i går var det 20 besökare på min blogg asså rekord så det är då jag känner att det är kul och blogga annars känns det onödigt! Jag kan bara säga LOVE IT! <33

Men i dag har Hampus mamma Jenny vart här med Thea, Melwin och Björn. Asså Björn är Jennys man, Som jag tidigare sa skulle ju jag vara barnvakt till Melwin men det blev inte så för de åkte inte till Ikea men jag är ändå slut! :)

Vi ska nog snart gå till en ny lekplats med Melwin och de andra GOA fölken sedan blir det en dush för mig.

Ha det bra!


Kram

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards