Amandahha

Alla inlägg under september 2011

Av Manda - 29 september 2011 18:33

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag mår bra och i dag i skolan hade vi Rostaspelan och det gick väl bra och jag hoppas verkligen att vi vann över 6B t.ex på 400 m sprang jag på 2.02 min.

Efter skolan gjorde jag lite läxor och gick sen till Saigon och åt men sitter nu och chillar lite.

Ska titta på tv nu och sen åka med pappa och hämta Mamma från jobbet så hej då.


xoxo

Av Manda - 28 september 2011 20:26

Hej hej bloggen!

Sitter just nu och tittar på Idol men nu ska jag berätta om min dag!

Skolan var helt ok sen stack jag hem och gjorde mina läxor och åt lite mellis åkte sen lite till XLL & ÖoB på Marieberg som är ny infryttade där och fynda massa, där fick jag oxå ung. 1 kg godis.

Yummi Yummi!

Åkte sen till Macan och åt lite men sitter nu hemma och myser.

I morgon gäller det för då har vi Rostaspelen hela dan.

 Men bye bye!



xoxo

Av Manda - 26 september 2011 18:39

Hej hej bloggen!

I dag har jag vart i skolan haft matte, no, idrott och svenska skoldagen va helt OK efter skolan vänta jag ett tag på Lulia och Nora för det skulle hem och hämta några grejer sen stack vi hem til mig och vi hoppa, åt frukt, dansa och hade lite flumm. Haha :) Sen stack de hem kl.17:00 och då gjorde jag läsläxa och engelska läxa sen åt jag och nu sitter jag här och har precis kollat bloglovin, fb och bdb.

I morgon har jag dans och jag längtar så mkt för jag har typ glömt bort allt!! Hihi ;D 

Bye bye blåberspaj!


xoxo



Ps: 201 inlägg!

Av Manda - 25 september 2011 19:31

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra??

Min dag såg ut så här, Vakna, Åt frukost, Hoppade med brorsan, Fika, Åkte till Marieberg, Åt lunch, Åkte till Karslund och tog en långpromenad med vovven, Satt bredvid datorn, Åt kvällsmat och nu sitter jag här igen.

På Marieberg köpte jag detta:

  

Dom här jeansen (svarta) från Kappahl 249 kr-25 % rabatt.

(Bilden på skorna gick inte att ladda upp men ändå)

Har inte så mycket att säga nu så hej då!


xoxo



Av Manda - 24 september 2011 18:15

Hej hej bloggen!   
Hoppas alla mår bra?

Jag mår underbart men bara lite trött för jag har precis städat klart mitt rum.   

I går (Fredag) hade jag studiedag så då var jag på stan med Elin och kolla lite köpte faktist bara en dricka och lite godis men inget annat. Sen sov jag där tills i dag.

Sen kl. 11.30 mötte jag min kära familj på stan och kolla lite för de hade lite aktiviteter där man fick t.ex tästa på sumobrottning och det var jätte kul.

Köpte bara en tubhalsduk men ändå. (Bild i slutet av inlägget)

Men sen i morgon ska jag och mammsen upp till Marieberg och kolla lite på skor. <3

Bild på halsduken:

   Tubhalsduk från Hm 59 kr.

Ska fixa mina naglar nu ksk blir lösnaglar om jag hittar några snygga så hej då!


xoxo

Av Manda - 22 september 2011 17:52

Hej hej bloggen!

Jag har bara en sak att säga och det är så att jag längtar jätte mkt tills i morgon då ska jag och lilla Elin pelin gå på stan och vi har STUDIEDAG yessss!! <33

Bloggar mer i morgon hej då!


xoxo

Av Manda - 20 september 2011 16:58

Hej hej bloggen!

Skolan i dag var bra men just nu är jag jätte godissugen aja.

Ska göra i årdning mig nu för om 30 min ska jag dra till min dans. :)

Bye bye blåberspaj!


xoxo

Av Manda - 18 september 2011 18:59

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra??

Jag mår bra men hade nu tänkt berätta om min helg.

I fredags fick vi gäster som jag redan har skrivit om tidigare och vi hade jätte kul!

I går (lördag) hade vi oxå lite gäster som kom som jag oxå skrev om och det var ju Lucas och de sen senare på kvällen skulle ju Jenny ha tjejkväll så vi stack hem till henne och åt pizza, fruktsallad, godis, popcorn, sen såg vi på film och tog lite kort oxå. Nu i dag var vi alla fyra på stan och shoppa lite fast inte jag och Becka för vi hade inte några pengar med oss sen stck jag hem till Elin och åt makaroner och köttfärssås och titta oxå på en film.

Nu kommer det bilder och betyg på filmerna jag såg i helgen:


1.  

När djävulen bär brada får betyg 4/5.


2.  

Easy A får betyg 5/5.


3.  

Hur många lingon finns det i värden får betyg 5/5. :)

Ska äta nu så hej då!!!


xoxo


Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards