Amandahha

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Manda - 5 juni 2011 20:22

Hej hej bloggen !

Har just gjort klart tavlan, och nu kommer det bilder på de tavlor jag gjort.

  Står CREERE NECESSE EST = SKAPA ÄR NÄDVÄNDIGT

       Har gjort en tavla till men har inte bild på den.

Var de Fina/Fula ?

Men ska dusha nu och sedan hjälpa brorsan min och skaffa msn.

   !!


Kramar Amanda <33

Av Manda - 5 juni 2011 16:38

Hej hej bloggen !

Dagen började med att vara med underbara Lulia och vi spela basket, hoppa mm.

Sedan cykla jag, Samme och mamma till stan och titta lite sedan åkte vi till wadköpining och kolla på medeltids dagen och det var jätte kul.

Där kunde man köpa nötter, gratinerade äpplen och massa mer men det roligaste var när två gycklare ( det är typ som cowner ) gjorde massa roliga saker t.ex svalde en jätte lång ballong, åkte på en enhjuling och jonglerade med 3 faklor som var tända.

Men ska nu äta = Köttfärs sås och Pasta !! Yummi !

Sedan ska jag göra en tavla till min träslöjdslärare, ksk senare lägger in bilder på de tavlor jag gjort.

Men ha det BÄST.


// Amanda !

Av Manda - 5 juni 2011 12:00

Hej hej bloggen !

I morgon ska jag nog gå på bio med mina kompisar och det är Jenny, Simon K, Vicke och Eric.

Det blir nog Kung fu panda 2 och här kommer trailern.

Hoppas den är bra men det är den nog när men oxå har bra sellskap. ( Stavning )

Ska snart vara med Lulia sedan stan med Mammsen och Brorsan.

Ha det BÄST !


// Eran Amanda ! <333



Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards