Amandahha

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Manda - 14 juni 2011 19:41

Hej hej bloggen!

Var i dag och spelade mini golf och det gick väll sådär jag fick 80 poäng och Samuel fick 70 så han vann.

( Grattis brorsan! )

Men sitter nu och äter lite kvälls fika inna läggdags med Samuel.

Ska nog snart dra mig till sängs eftersom jag gick upp kl. 9.00

Kommer nu en bild på det vi fika.

 

Det var Jordnötter, Varsin bulle och Cola.

God natt och ha en fin kväll.


XOXO

Av Manda - 14 juni 2011 14:25

Fick en ide och göra min lilla låt lista.


1. Jag kommer / Veronica Maggio

2.  Tattoo / Jordin Sparks

3. Yeah / Usher

4. F**king Perfect / Pink ( Den kan min älskade kusin på piano <3333 )

5. Välkommen in / Veronica Maggio


Aa det var lite bra låtar. :D

Av Manda - 14 juni 2011 13:57

Förlåt för en dålig uppdatering på morgonen men jag vakna kl. 9.00 och bara åt och sedanåkte jag till stan och kolla lite.

Köpte bara ett par Örhängen till mamma. :D

Sitter nu och chattar med Lulia och Mirre och ska snart spela spel och läsa.

Ska i kväll sedan spela minigolf som jag oxå ska i morgon. (Måste ju träna)

 

Nu kommer dagens sötis.



 

  

Denna lilla varelse såååååå söt ! <333

  

Skriver i nästa inlägg mina favorit låtar.


// Amanda <33

Ovido - Quiz & Flashcards