Amandahha

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Manda - 6 juni 2011 20:47

Hej hej bloggen !

Ville bara berätta att jag ska klippa mig på Onsdag och i morgon börjar vi inte för en  kl. 9.50 och det ska bli jätte skönt !! <33

Ska bara oxå säga att nu är det bara 3 dagar tills min skolavslutning !! <33

Ska äta pannkakor nu så hej då.


// Amanda <33

Av Manda - 6 juni 2011 20:10

Hej hej bloggen !

I dag har jag ju sett filam Kung fu panda 2 och jag kan bara säga en sak den är jätte GULLIG !

Men jag har nyss gått en lång promenad med Akke och vart med Jenny, Eric, Simon och Vicke vi typ bara hoppa. :D

Mamma hade oxå köpt värdens sötaste saft flaska till mig med Hello kitty på. (L)

  Suddig bild men än då.

Samuel fick en lika dan men med Ben 10 på och de är såå gulliga !!

Ska titta på Teen mom nu så hej då.


// Amanda <33

Av Manda - 6 juni 2011 12:09

Hej hej bloggen !

Nu kommer det några bilder från pickniken med Jenny och Akke.

  Orkar inte vända på den men så ni vet det är i alla fall Akke <333

  Söt bild på Akke. <33

     Akilles sover i gräset. <33

Men det var lite bilder på Akilles och ni undrar vell säkert hur min hamster ser ut så det kommer bilder på det oxå.

  Suddig bild men hade ingen annan. <33

Men ska vara med Jenny nu så hej då ! <333


// Amanda <333

Av Manda - 6 juni 2011 09:56

God morgon bloggen !

Denna morgon är ju helt underbar med sol och allt hoppas det bara håller sig till eftermiddag. :D

Jag vakna precis och ska snart äta.

Ha inte så mkt att berätta nu bara att jag ksk inte skriver så många inlägg i dag för jag ska vara med kompisar.

Ska oxå läggga in bilderna på datorn i dag med hjälp av mamma så bilder kommer senare in i bloggen.

Ha en fortsatt bra morgon.


Kram Manda !  <333

Ovido - Quiz & Flashcards