Amandahha

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Manda - 1 juni 2011 21:05

Hej hej bloggen !

Just nu sitter jag och snackar med Mickan på telefon.

Har precis ätit köttgryta och det var jätte yummi. <33

Har inte mkt att berätta nu så ha det bra.

 

// Amanda !

 

Av Manda - 1 juni 2011 17:31

Hej som i örverskriften !

Det står alltså på Kinesiska. ( hahah )

Men nu sitter jag här och kollar lite bloggar med min nya kompis.

Min nya kompis heter Ninni som min kusins kanin hette. ( Den var oxå ett mjukisdjur )

 

hahah söt va ?

Men i alla fall, I dag har jag vart med Jenny, Victor, Simon B och Simon K och vi hoppa och sånt. :D

I morgon ska jag sova hos Jenny och då blir det kulit ! <333 ( Tagga )

Ska snart städa mitt rum för vi ska snart få gäster från Lidköping.

Men ha det BÄST !


Miljoner kramar Manda !    

Ovido - Quiz & Flashcards