Amandahha

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Manda - 11 september 2011 18:29

Hej hej bloggen!

Hoppas ni alla har haft en underbar helg som jag.

Var ju i Stenboda från Torsdag-Fredag på lägerskola med 5A och min egen klass 6C hade svin sköjjjj bada, åt, gick spökvandring och massa annat kulit det ända som var tåkit var att ja nu är FÖRKYLD men jag tror jag kommer till skolan i alla fall i mörrn. :)

 `Tack alla unerbara människor som var med!´


Sen när jag kom hem på Fredagen fick jag vänta typ 40 min på mamma för jag hade ju troligtvis glömt min nykel sen åkte vi upp till våran stuga gjorde inte så mkt där och åkte hem på Lördagen och gjorde inte så mkt då heller.


Men nu är det Söndag och slutet på vecka 36 och idag har jag vart på Ikea och en liten söt inredningsaffär med familjen men sitter nu och latar mig framför min data och väntar på maten. <3

Så hej då på er!


xoxo

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards