Amandahha

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Manda - 7 september 2011 16:06

Hej hej bloggen!

Undra om det är någon som läser det men i alla fall.

Funderade precis om att jag ksk ska ha kvar bloggen men typ bara skriva i gång i veckan typ bara söndags inlägg vad låter det som??

Men men har i dag vart i skolan och haft Matte, Svenska, No och Slöjd på slöjden gjorde jag en grej till mamma. Har i alla fall haft en rolig dag i dag och i morgon bär det av till STENBODA med hela klassen på lägerskola.

Kommer berätta lite om det mer när jag kommer hem på Fredag eller Söndag får se men det är som skola men man är där på kvällen med och övernattar i en jättestor bygnad och vi kommer sedan gå spökvandring på kvällen där och vi behöver inte lägga oss för en kockan 11 men lite senare blir det nog för min del. :D


Bye bye blåberspaj!!

 

 

 

Ps: skaffade för några dagar sedan bloglovin.se och det äger jag rekommenderar det starkt till alla som läser jätte många bloggar. :)


Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards