Amandahha

Alla inlägg under juli 2011

Av Manda - 9 juli 2011 18:33

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår toppen?

I dag har jag vart ute med båten lite och badat 4 gng. :-)

Har inte så mkt att göra nu men ska snart måla naglarna och läsa min bok.

Men i morgon SKA jag åka till Liseberg och ska nog åka den nya om jag vågar.

Så här ser den ut:

  

Den heter ATMOS FEAR och är Nordens största hitills. VÅGA VÅGA VÅGA MANDA!! :)

Men här kommer dagens låt och dagens sötis.

Och här kommer:   !!!

 

En bäbis som rymmer ett påskägg. Är påskägget stort elr är bäbisen så liten??


XOXO // Amanda



Av Manda - 8 juli 2011 11:30

Hej hej bloggen!

Har nu ett tag funderat på att ta bort bloggen elr vad säger ni?? :)

Ksk oxå ska ta bort bdb eftersom jag för ett tag sen skaffa fb. <3

Men ska ta en blogg paus nu i typ 5 dagar elr nått.

Måste bara berättta att vi ska till LISEBERG på Söndag hoppas bara på bra väder!! Håll tummarna för bra väder! LOVE IT <33


XOXO

Av Manda - 6 juli 2011 17:01

Moshi Moshi! <3 Hoppas alla mår bra? :D Har nu precis kommit hem ifrån en toppen dag på sjön. Jag och Samuel passade båda på och ta 2 dopp var och vilade lite. Ska nu se på Zacks och Codys ljuva havsliv sedan dusha efter det läsa boken Marley & jag    den finns oxå på film  . Den är bra men oxå JÄTTE sorgsen.

Ska dra nu så hej då!


XOXO <33

Av Manda - 6 juli 2011 09:54

Godmorgon bloggen!

Hoppas alla mår bra??

Vaknade kl. 8 i dag och tog först ett morgondopp och ska nu om en stund åka ut med båten. Skönt med värme.

Om ni ville se en av mina läsares bloggar så här kommer en: http://baraenemma.bloggplatsen.se/ 

Ska dra nu så hej då.

 

XOXO


Av Manda - 5 juli 2011 19:09

Hej hej bloggen!

Sitter just nu och dunkar musik. :*

Har i dag vart och badat sedan vart på stan och köpt ett par skor och en choklad kaka. :D <333

Bild kommer snart.

Men hur mår alla mina underbara läsare då?? <3

Har tänkt lite och vet inte om jag ska ha kvar bloggen längre så kommentera om ni vill att jag ska ha kvar den. Känner mig lite fast nu på sommarn ksk tar en paus typ en månad eller nått??

Nu kommer det bild på mina nya skor.

  

(Suddig bild men ändå)

Skor från Coop forum för 149 kr. Haha brukar inte handla saker där men mamma handla mat där idag. :D


Ska äta nu så hej då och ksk GODNATT! <33



Av Manda - 4 juli 2011 21:29

Hej hej bloggen!

I dag är 4 Juli då det är USA:s nationaldag! Säkert jätte stort firande där. :D

Men förlåt för jag inte har bloggat nu på två dar men jag fick i Söndags dataförbud bara för jag och Mickan satt på datorn till kl. 03 på natten. :D

Sedan i dag skulle jag gå upp kl. 7.30 för att vi skulle åka och lämna Mickan sedan var jag där hela dan.

Vi bada på Källstorp, Hälsa på hos hennes farfar och hade en liten modevisning för oss själva. :)

Fick oxå 10 ringar av Mickans syster Elvira bilder ksk kommer senare i inlägget.

Men tack i alla fall ELVIS!!! <33

Nu kommer dagens sötis.

 

Leker de härran på täppan eller vad gör det...??

Sött är det i alla fall. <333

Söta va?
Nu kommer de två bilder på några av de ringar jag fick.

  

Trippel ring från Gina tror jag.

  

Dubbel ring med rosset på från Gina tror jag.

Ska nu dusha sedan laga två ringar jag fick för jag hade det i min väska då jag inte var så försiktig, Men det bara jag limmar så det går bra.


Hej då och GODNATT!! <33




Av Manda - 3 juli 2011 17:20

........ Bloggpause så vi hörs väl om sådär 3-4 dagar :)

Av Manda - 2 juli 2011 21:31

Hej hej bloggen!

Sitter nu i soffan och käkar polly.

 

Har för en stund sedan fiskat krabbor vi fick upp typ 20 stk. Men mest minikrabbor.

 

Men har inte så mkt att berätta nu så hej då.


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards