Amandahha

Alla inlägg under juli 2011

Av Manda - 20 juli 2011 10:55

Hej hej bloggen! <3

I dag är det Onsdag och det är ju SVIN ojoj hur jag utalar mig men det är dööö varmt ute i alla fall! Var ute en kortis och kammade vovven för han hårar ju ner sååå mkt och det är ju typ 23 grader elr nått, så jag och lilla Lulia ska bort till Sjärnhusen och sola lite. Som jag tidigare har sagt så har ju dom så här minipoler där som man kan dusha av sig om man bilr varm. Ville inte batala för nått i dag vill spara mina pengar! :D

Ska dra nu så hej då!


Kram <3

Av Manda - 19 juli 2011 19:34

Hej hej bloggen!

Har i dag vart med bästaste Becka och vi gick på stan (Köpte en tröja) och fika sedan hemma hos mig. :) <3

Sitter här med min brorsans bästa kompis Hampus eftersom Samme läser. Haha han är såååå nyfiken! <33 Ska ksk vara barnvakt åt hans söta lillebror Melwin som är 2 år på Fredag. (Y)

Nu kommer    och sedan dagenslåt:

 

En söt tiger som sitter i sin korg. :D

Och nu dagenslåt:

'

Låten heter Party in my head och sångaren heter JU såklart September! <33

Nu till min nya söta tröja:

  

Från Kappahl kosta 50 men jag batala bara 25 eftersom jag fick halva reapriset. (Ord. 99 kr)

Och nu en rolig bild på mig och Hampan:

  

Men hej då kramar Amanda! <333




Av Manda - 18 juli 2011 18:18

Hej hej bloggen!

Har i dag vart och spelat minigolf med Bärit och Burit = Simon B och Simon K. Kom i dag tvåa och fick 74 poäng etta blev Simon B med 73 poäng den turisen och Simon K fick 78 poäng, Så vi var väldigt lika. :)

Men sitter nu och chattar med gött fölk t.ex Wilma Jansson och här är hennes blogg: http://wilmajanssons.devote.se/ :)

Ska nog ut med mamma och vovven nu men hinner lägga ut en bild på en snygg bikini/badräkt vet inte vad man säger.

 

Snygg elr Ful kostar i alla fall bara 60 kr. <3

Ska senare i kväll ut och spela mera minigolf mer Mammsen, Hampan (Sammes bästis) och brorsan så får hoppas på bättre tur. :)
Ha det bra! <33


XOXO

Av Manda - 17 juli 2011 18:50

Hej hej bloggen!

Hoppas alla mår bra?

Jag själv mår toppen och har precis kommit hem från två fina, sköna veckor på Kusten med mormor och morfar. :) <3

Och sitter nu och lysar på musik medan brorsan spelar tv-spel typ Skate 3. Har aldrig provat men har ju mina två spel = Sims 3 och Litle big planet! <3

Har tänkt lite och jag ksk skulle göra en loppis för jag har ju mkt grejer men får se vad mamma säger. :)


Ha en fortsatt bra Söndag! <33


Av Manda - 16 juli 2011 17:03

... Blogga!!!

Men i alla fall hej! <3

Förlåt för min urdåliga bloggning under sista tiden ska i alla fall försöka bättra mig med typ ett inlägg per dag i alla fall. :D

Har i dag köpt en tunika. (Haha det var ju inte jag som köpte den utan min kära mormor.) Snart kommer bild men innan det ska jag lägga upp en bild på en ljuslykta jag fick i Onsdags.

  Ljuslykta från Kärstegens gård kosta 89 kr. (Förlåt för den suddiga bilden)

Och nu till min nya tunika:

  Tunika från (Säger inte) kosta 129 kr. (Ord. 199 kr) Bilden blev inte så lyckad men hoppas ni kan se endå??

Nu till dagenslåt och sedan dagenssötis.

Låten heter Raise yours Glass med söta PINK! <3 (Gammal låt men ändå bra)

Och nu kommer   !! <3

En söt hund video som är rolig men ändå är det svårt att inte tycka synd om den, men till slut så går det.

Man blir ju jätte lättad i slutet. ^^

Ha en fortsatt bra dag!


Kram Amanda <33




Av Manda - 14 juli 2011 20:50

Hej hej bloggen!

Sitter nu och chattar med lite fölk på fb och msn. :D

Vad kan alla mina söta läsare göra nu då?

Sitter här och funderar på om jag skulle ta bort bloggen elr ej har i så fall kvar den ett tag till. För jag har så få tittare och får aldrig några kommentarer så vet inte om det är lite onödigt! :)

Har i dag vart på havsmuseum med massa fiskar och krabbor as kul!! <3

Ha det bra Kramar Amanda! <3


XOXO

Av Manda - 13 juli 2011 16:51

Hej hej bloggen!

Har i dag vart på stor REA på stan och köpt en bikini. Bild kommer snart. Och nu sitter jag bara och lysanr på musik och kollar fb. <3

Nu kommer dagenssötis och dagenslåt:

  En söt hund i kläder. <3 :D

Och dagenslåt:

Nu kommer oxå bilder på min nya söta bikini:

   

Bikini från (Säger inte) kosta 29 kr del (Ord. 79 kr del.)

Ska dra och bada nu sedan dusha så hej då och godnatt!


XOXO




Av Manda - 11 juli 2011 13:58

Hej hej bloggen!

Nu är kl. 13. 59 och i dag vaknade jag kl. 11. 45 för att igår var vi på Liseberg.

Ni undrar då säkert om jag åkte den nya svar: NEJ!! Den såg alldeles för läskig ut. :)

Men nu är Erik och Anna-Karin Gärdström här.

Vi var förut nere och skulle fiska krabbor men hitta inga musslor, men då sa Erik att han hitta några så vi gick ner där men där var det bara sjunklera och så Erik och jag tappa våra skor men Samme klara sig. Hitta de efter en stunds letande. :D

Nu vill jag ha ett svar från VARENDAEN som läser min blogg om jag ska ha kvar den eller inte???

Ska nog kolla min Facebook nu så hej då.

En söt bild på köpet oxå:

 


XOXO <33

Ovido - Quiz & Flashcards