Amandahha

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Manda - 11 april 2011 21:12

Hej hej bloggen  !

Detta kommer att bli ett kort inlägg för jag ska gå och lägga mig när som hälst men ville bara GODNATT och sov gott.

Ha det bra !

 

/ Amanda-Eleonora !

Av Manda - 11 april 2011 15:09

hej hej bloggen !

Nu sitter jag och hjälper lill brorsan med läxer för mamma kommer hem sent i dag.

Men hon är värdens snällaste mamma så hon sa att vi fick gå och köpa en godispåse på affären. ;D

Men ha det gött !


/ Amanda-Eleonora !   

Av Manda - 11 april 2011 13:57

Hej hej bloggen !

Nu kom Emilie hem och vi nog fika när Samuel kommer hem men nu gick hon ut med min lills bebis Akilles ( han är en hund ) . <33

För en stund sedan redigerade jag en bild och jag blev jätte nöjd med den ksk jag laddar upp den på bloggen senare.

Men nu har jag fått hjärn stopp!

En sak till Pappa ringde förut och sa att vi ska sätta upp studsmattan ( stavning ) när han kommer hem!! (:

Men ha det bra!


/ Amanda-Eleonora !

 




Av Manda - 11 april 2011 11:44

Hej hej bloggen !

Hoppas alla mår bra ?

Nu sitter jag i mitt rum och bloggar lite samtidigt som min fläkt är på.

Asså jag förstår inte är det sant det börjar bli varmt för just nu sitter jag i shorts och när jag kollade på vår termometer ( stavning ) stog det att det var 29 grader men jag tor att den inte funkar !

Men i alla fall vad gör ni då?

Ha det gött !


/ Amanda-Eleonora !

 


Av Manda - 11 april 2011 08:11

Hej hej bloggen!

Är sjuk i dag men är har bara ont i halsen som tur va !

Idag blir det bara att vara hemma och ta det lungt men i morgon rullar det på som vanligt med cheerleadingen och skolan.

Det kommer nog att bli många korta innlägg i dag men oxå många. ;D

Ha det bra!


/ Amanda-Eleonora !




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards