Amandahha

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Manda - 29 december 2011 17:58

     

Sista inlägget för i dag så i vet.

Kollade på bad teacher för ngn dag sedan och ville bara skriva lite som den.

De är en rolig och bra komedi och man skrattar mkt till den så den kan jag rekomendera!


Betyg från mig: 4/5


 xoxo



Av Manda - 29 december 2011 17:51

        

Kollade på smurfarna i går och den var så gullig!!

Betyg från mig: 4/5

Måste smurfa i väg nu!! XD


xoxo


Av Manda - 29 december 2011 17:33

Hej hej bloggen!

De blev tyvärr ingen stan i dah, för de var sånt piss väder! :D

Men i morgon ksk.

I dag har de vart en ganska lugn dah, har typ bara tonat håret, gått ut med hunden, titat på tv och varit i mellringehallen och kollat på när brorsan spelat fotboll.

Hade ju tänkt lägga in en bild på hur de blev i håret men jag ångrade mig, de ska bli en överrasking! Men jag blev ju i alla fall nöjd och de tycker jag är huvudsaken. Hårfärgen heter true brown och den är från hm. Kostade bara 40 kr så jag ska nog köpa en till och ha när den här gått bort. :)

Ska senare åka i kväll igen bort och kolla på Samuels sista match och jag hoppas de vinner.

Men ska sen bara mysa framför tvn och se på sista delan av svärdet och spiran.

Ha en mysig kväll!


xoxo

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards