Amandahha

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Manda - 25 december 2011 14:38

Här kommer en bild på en tröja jag fick i går.

 

Den är från märket kappa och de står Kappa Since 1967.

Detta blir sista inlägget i dag för om en stund ska jag bort till farmor så hej då!


xoxo

Av Manda - 25 december 2011 14:28

 

 Här är Smyckesträdet jag fick i julklapp, vet inte vart den är köpt men älskar den i alla fall.

Fick oxå lite nagelgrejer så bild kommer nu:

 

De är lite klistermärken och i förpakningen med nagellack är de både top and bace coat och frence manicure! I like

Fick sen lite kläder men orkar inte lägga ut bild nu så hej då!


xoxo

Av Manda - 25 december 2011 09:47

Hej hej bloggen!
Gårdagen var toppen fick massa paket men mina favoriter var nog mitt fina smyckesträd och PS3 MOVE. Jag fick inte så dyra saker mest små grejer och I love it!!

Men i dag på juldagen ska vi gå en långpromenad och sen kl. 16 hem till farmor och käka julbord och ha vårat årliga julklappsrejs!! <3

För er som inte vet är PS3 Move en fjärkontroll till playstation 3 som man kan använda som i WII för man har lixom en kamera framför så man kan dansa och ha massa andra roliga spel. Men vi har inte köpt något än så vi spelar bara på provspelet man fick med. 

 

Så här ser move kontrollen ut. :)

Ksk lägger in en bild på några mer saker jag fick senare men nu ska jag äta frukost så hörs!


xoxo

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards