Amandahha

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Manda - 18 december 2011 18:01

 

Bild: Google!

Av Manda - 18 december 2011 17:32

Hej hoppas alla bloggläsare haft en bra 4 advent? De har min i alla fall varit.Ni ksk undrar varför min rubrik blev som den blev men de var för att allt jag skrev förut försvann men jag provar igen och jag hoppas de inte händer samma sak.Vaknade i dag kl.9.30 men somnade sen om och vaknade då kl.11.20 och så länge brukar jag aldrig sova men de är ju bra med mycket sömn. XDSen åt jag lite frukost och gick sen ut en promenad med hunden. Kom in sedan och då skulle vi åka och köpa gran, hitta en jätte fin som bara kostade 99 kr på net on net.Åkte sen till en byggaffär och köpte lite saker.Kom hem och åt lite Kina mat sen började jag och mamma och baka lite julgodis och när vi vart klara hade vi bakade 2 satser ischoklad och 2 satser knäck. Kommer säkert baka mer innan jul för vi i min familj älskar julgodis. <3Sitter nu med IPaden i knät men kan inte lägga in någon bild men ksk kommer från datron sen.Förresten innan jag säger hej då ska jag säga att jag fick en svart kofta av mamma i 4 advents present. Men vi ska ksk byta den för den var inte riktigt i min smak. :)Hej då!!xoxo

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards