Amandahha

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Manda - 20 november 2011 16:58

Hej hej bloggen!

Dagen har vart helt vanlig typ vakna, åt frukost och gick sedan ut med min hund.

Åt sedan lite lunch och åkte sen till Marieberg med min kära söta vän Becka men jag hitta inget och det var synd men WHATEVER!

Sen nu för en stund sedan åt jag lite mat och sedan efterrätt och det var chokladpudding gott gott.

I morgon väntar den fruktade dagen då vi ska åka skridskor med skolan och jag är ju typ USEL och plus att mina skridskor inte är slipade. KUL!:(

Hörs i morgon!


xoxo

Av Manda - 20 november 2011 10:07

Godmorgon bloggen!


Hoppas alla sovit gott, det har jag men jag har fått lite ont i ryggen bara men det går nog över under dagen. XD

I dag så vet jag inte vad jag ska göra typ bara städa och sen får vi se om jag ska kratta löv som mamma och pappa säger, men jag kommer nog inte orka det så jag kommer nog att ringa en kompis. :)

Ni får ha det bra och fortsätta sprida min blogg så hörs vi senare.


xoxo

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards