Amandahha

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Manda - 6 november 2011 17:39

Hej hej bloggen!

Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på länge med det är för att jag har vart i sälen.

Föst var det planerat att vi skulle åka upp på i Fredags men det blev ändrade planer så vi åkte i Torsdags.

Där uppe gjorde vi inte så mkt typ åt gott, spela spel och i går åkte vi bort till Fulufjällets nationalpark för där har de ett typ 110 m högt vattenfall och Nordens äldsta tallar. Det kommer en bild sen från google för jag orkar inte ladda upp bilderna från mobilen i datan. Hoppas det duger?!

Vi kom hem typ klockan 3 i dag och åt lunch och så sen åkte vi bort till min farfars grav och tände ljus där sen åkte vi hem igen och nu sitter jag här. :)

Ja i morgon är det skola igen då men det blir nog bra och nästa helg ska jag till min bästis i Skövde längtar så!! <3

Vattenfallet:

   

Ska se på tv nu så hej då!  

xoxo


ps: 223 inlägg! 

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 år och heter Amanda.
Jag bloggar inte så mkt men när jag bloggar handlar de ofta om min vardag och så. Hoppas ni vill följa min blogg.
Kram Amanda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards